شعر دستهام از البوم هیچستان از شهرام صولتی
نوشته شده توسط : امیرحسین رجبی

 

به دستهام تکیه کن پشتت به کوه
نترس از عاشقی عشق با شکوه
نترس جون و دلم از من گذر کن
من دیوونه رو دیوونه تر کن
من دیوونه رو دیوونه تر کن
به دستهام تکیه کن

خودت رو زیر اشکهام خیس و تر کن
به قصد عاشقی قصد سفر کن
به عیاران دریا دل نظر کن
برای هر خطر سینه سپر کن

طلوع کن معرفت را جلوه گر کن
از این دریای طوفانی گذر کن

بزن بشکن بسوزون دربدر کن
من دیوونه رو دیوونه تر کن
من دیوونه تو دیوونه تر کن
به دستهام تکیه کن
به دستهام تکیه کن

به دستهام تکیه کن پشتت به کوه
نترس از عاشقی عشق با شکوه
نترس جون و دلم از من گذر کن
من دیوونه رو دیوونه تر کن
من دیوونه رو دیوونه تر کن
به دستهام تکیه کن





:: موضوعات مرتبط: اشعار استاد مسعود امینی , اشعار استاد امینی برای شهرام صولتی , ,
:: برچسب‌ها: شعر دستهام , البوم هیچستان , اشعاراستاد مسعود امینی , مسعود امینی ,
:: بازدید از این مطلب : 1021
|
امتیاز مطلب : 244
|
تعداد امتیازدهندگان : 77
|
مجموع امتیاز : 77
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: